2018. május 30-án került sor a negyedik Országos Városmarketing Díj pályázat díjátadójára, melynek a Márkamonitor Márkaépítés konferenciájának a Magyar Marketing Szövetséggel közös szervezésű Város-és Turizmusmarketing szekciója adott otthont.
Az Országos Városmarketing Díj célja, hogy felhívja a figyelmet a városok fejlesztésében egyre fontosabbá és intenzívebbé váló marketingtevékenységre, annak sokszínűségére, eredményességére. A sikeres, hatékony marketing-megoldások elismerésével és azok széleskörű népszerűsítésével hozzá kívánnak járulni az igényes, szakmailag helyes gyakorlat elterjedéséhez - segítve a tapasztalatcserét, a városok vezetői, szervezetei és marketingesei közötti együttműködést. A jó városmarketing tevékenység ugyanis pozitív hatással van az ott élők mindennapjaira, a város ismertségére és megítélésre. A szakmai zsűri a marketing munka szakmaiságát, hatékonyságát és hatásosságát ismeri el a Városmarketing gyémánttal, a szakmailag kiváló marketing védjegyének odaítélésével.
Kazincbarcika idén a rendezvény-esemény kategóriában pályázott a Kolorfesztivál és a Fitt Barcika programokkal. A szakmai zsűri két gyémánt díjjal jutalmazta a rendezvényekhez kötődő szervező és marketing tevékenységet.
– Ezidáig minden évben indult a város ezen a rangos megmérettetésen, ahol a szakma legjobbjai értékelik a beérkező pályázatokat. Évek óta következetesen építjük a Kolorcity márkát, ami egyre ismertebb és elismertebb. Az idei két gyémánt díjjal együtt már összesen nyolc darabbal büszkélkedhetünk. A legfontosabb számunkra az itt lakók véleménye, érdeklődése, de ezek a díjak szakmailag is megerősítenek minket.
Köszönöm a Barcika Art Kft. és azon együttműködő partnereink munkáját, akik sokat dolgoznak azon, hogy a város egyre színesebb legyen, megmutassa magát az egész országnak, és köszönet a városlakóknak, hogy nyitottak az újszerű kreatív marketingmegoldásokra és a sok-sok színvonalas eseményre, amit Kazincbarcika kínál – mondta Szitka Péter polgármester.