A Kolorcity Kazincbarcika innovatív városmárka megszületéséről, építéséről és annak pozitív hatásairól tartott előadást dr. Makkai Orsolya, a Barcika Art Kft. ügyvezető igazgatója Miskolcon, a Grabovsky konferenciatermében december 13-án.
Az előadás a „Tartsd a kézben a márkád!” konferencia első bemutatója volt, melyet az Innovib virtuális inkubációs szolgáltató szervezetett. A Rean Hungary Kft. tapasztalataira támaszkodva a kezdő vállalkozók segítését célul kitűző 10 hónapos programsorozat negyedik konferenciáján ezúttal a brandépítésé volt a fő szerep.
A Kolorcity brand mellett az érdeklődők betekintést nyertek a Miskolci Nemzeti Színház „Itt a helyem!” elnevezésű közösségépítő kampányába, Papp Andrea kommunikációs és marketingvezető segítségével; valamint további hasznos tanácsot és tippet kaphattak a márkaépítéshez Szalaghári Éva és Berki Zsolt marketingtanácsadók közreműködésével. Halász Norberttől pedig megtudhatták, hogyan csöppent bele és hogyan építette fel ezt a zip's brewhouse márkát.
A GINOP-1.1.1-18-2018 projekt keretében korábban hasonló előadásokat hallhattak a résztvevők a HR aktuális trendjeiről, az üzleti modellekről és az innovációs megoldásokról.