hu en sk

Vásározói pályázat

PÁLYÁZATI KIÍRÁS A 6. KOLORFESZTIVÁLON MEGVALÓSULÓ KERESKEDELMI TEVÉKENYSÉGÉRE

A Barcika Art Kft., mint Rendező, pályázatot hirdet a 2018. év augusztus 1-20. között megrendezésre kerülő 6. Kolorfesztivál  -on megvalósuló kereskedelmi tevékenység végzésére. Cégünk a magas színvonalú, minőségi kiszolgálás és kínálat mellett, a minél színesebb, igényesebb installációk kialakítására törekszik a KOLORCITY KAZINCBARCIKA városmárkához hűen.

A pályázaton való részvétel feltételei:

  1. érvényes működési és mozgóbolt árusítási engedély,
  2. a tevékenységhez kötődő egyéb engedélyek (pl. NÉBIH, szakhatósági engedélyek, Jövedéki törvényben meghatározott követelményeknek való megfelelési igazoló dokumentumok),
  3. szükség esetén a használt konyhatechnológiai és egyéb eszközök biztonságos működését igazoló dokumentumok, 
  4. hiánytalanul és pontosan kitöltött adatlap határidőn belüli leadása, 
  5.  a rendezvényen felépíteni kívánt installáció bemutatása fotóval és technikai paraméterekkel (kizárólag épített, időjárásnak ellenálló, igényes installációt fogadunk el, a sátorral való kitelepülés nem lehetséges),
  6. az árusítandó termékek hiánytalan felsorolása a tervezett fogyasztói árak megjelölésével,
  7. saját arculattal való rendelkezés (minimum logó),
  8. a kitelepülés során használni kívánt grafikai vagy legyártott nyomdai anyagok (molinó, ártábla, szórólap, zászlók, hálók, ernyők, stb.) bemutatása fotóval.

Amennyiben a fent megjelölt dokumentum/információ közül valamelyik nem kerül leadásra, a Rendező a pályázatot érvénytelennek tekinti.

A pályázat beadása nem jelenti a fesztiválon való automatikus részvételt. A Rendező a beadott pályázatok közül, azok teljeskörű értékelését követően dönti el, hogy kivel köt szerződést kereskedelmi tevékenységre.

A pályázat elbírálása során a rendező jogosult egyes termékek árusításának mellőzését kérni a pályázótól, ha azok a saját, a többi kereskedő vagy a rendezvényt látogatók érdekeit sértik, illetve bemutatásukat, értékesítésüket az érvényes jogszabályok tiltják. 

Rendező jogosult, amennyiben támogatói és/vagy egyéb megállapodást köt harmadik féllel, adott termékek és/vagy márkák kizárólagosságát kikötni.  (pl. italmárka)

               

Sikeres pályázat benyújtása esetén a Pályázó kötelezettségei:

  1. A területen lévő standokat, pultokat, pavilonokat, egyéb installációkat a szerződésben meghatározott időpontig nem bontja el.
  2. Forgalomtól függetlenül a vásári terület rendjét nem zavarja meg, a vásározói szabályzatot magára nézve kötelezőnek ismeri el. Pontos nyitási és zárási időket szigorúan betartja. Amennyiben ezen kötelezettségeit elmulasztja, minden megkezdett órára 15.000 Ft/óra összeg fizetésére kötelezhető és/vagy a rendezvényről kitiltható. Ebben az esetben a Rendező a kifizetett területfoglalási díjat visszafizetni nem köteles.
  3. A területfoglalási díjat 2018. július 31-éig átutalással vagy készpénzben, számla ellenében kell megfizetni.
  4.  A Rendező,  az  előre megadott áramigényeknek megfelelően áramvételezési lehetőséget biztosít, de az erre való csatlakozást a Pályázó hajtja végre hibátlan, épp, működésre és kültéri használatra alkalmas hosszabbítóval.
  5. Kizárólag kiváló, működésre alkalmas eszközöket használ, különös tekintettel az elektromos árammal működő eszközökre. Amennyiben elavult, sérült eszközt köt be, és azzal a Rendezővel vagy harmadik személlyel szemben kárt okoz, kártérítési kötelezettség terheli. 
  6.  A hatályos előírásoknak megfelelő saját tűzvédelmi eszközről – poroltóról- gondoskodik (min. 6 kg-os ABC hitelesített tűzoltó készülék) –, annak hiányában az illetékes hatóság bírságot szabhat ki, és a rendezvényen - jelentkezése ellenére -  a Vásározó nem vehet részt, az árusításból a Rendező és/vagy a hatóság kizárhatja. Ebben az esetben a területhasználati díj kapcsán a Rendezőnek visszafizetési kötelezettsége nincs.
  7. Kizárólag épített, az időjárásnak ellenálló installációt helyezhet ki.
  8. Gondoskodik a veszélyes hulladék és ételhulladék elszállításáról.
  9. Minimális foglalási napok (blokkban): augusztus 7-8-10-11-12. (5 nap) és/vagy augusztus 17-18-19-20. (4 nap)

A Rendező fenntartja a jogot a sikeres pályázók arculati és épített megjelenését illetően; a rendezvény ideje alatt csak olyan értékesítők kaphatnak területfoglalási engedélyt, akik illeszkednek a rendezvény és a KOLORCITY brand minőségi megjelenéséhez.

Az egységes vásározói arculat kialakításának érdekében javasoljuk az alábbi, korlátozott számban bérbe vehető installációk használatát. A sikeres pályázó az alábbiak közül választott vagy saját, a Rendező által elfogadásra kerülő szerkezettel települhet ki.

A rendezvény területén működő vendéglátóegységek blokkban, U-alakban vagy sorban helyezkednek el. Élelmiszer és ital értékesítése csak ezeken a helyszíneken valósulhat meg. 

A Rendező a pályázat elbírálásakor a sikeres pályázatot benyújtók között az érintett, kereskedelmi tevékenységre alkalmas területek helykiosztását maga végzi el, lehetőség szerint a Pályázó/Vásározók előzetes igényeinek figyelembevételével.

A fesztivállátogatók meleg- és hidegkonyhai készítményekkel való ellátását biztosító nagy vendéglátó egység (20 m2 felett) nagy kínálattal, tömeges étkeztetésre alkalmas rendszerrel, megfelelő háttérkonyhával és eszközkészlettel kell rendelkezzen.

A fesztivállátogatók meleg- és hidegkonyhai készítményekkel való ellátására alkalmas, kis melegkonyhás egység/kisbüfé (20 m2 alatt) vendéglátó minimum kétféle étellel kell rendelkezzen, megfelelő háttérkonyhával. (pl.: hot-dog, pékáru, lángos, kürtőskalács, melegszendvics, stb.)

 

Fesztiválnapok és programok

I. blokk

1. Blokk

II. blokk

2. Blokk


Területfoglalási és bérleti díjak

Az 6. Kolorfesztiválra a Rendező egységes és kedvezményes díjakat alakított ki, melyek minden Vásározóra nézve kötelező érvényűek.

A Rendező az árusításra vonatkozóan (saját installációval érkező Vásározók részére) napi négyzetméter árakat határoz meg, melyek ún. kedvezményes átalánydíjak és függetlenek az árusítás időtartamától.

 

Nagy vendéglátó egység (20 m2 felett)

  • előkészítő és háttér konyha:   500 Ft + 27% ÁFA = bruttó    635 Ft /m2/nap 
  • kiszolgáló rész:                        2.000 Ft + 27% ÁFA = bruttó 2.540 Ft/m2/nap 

 

Egyéb kereskedelmi egységek saját installációval (20 m2 alatt)    

  • 2.000 Ft + 27% ÁFA = bruttó 2.540 Ft/m2/nap                                                                         

 

Installációk bérleti díjai (mely a területfoglalási díjat is tartalmazza):

  • 1-es, 2-es stand (2m x 1m):   6.000 Ft + 27% ÁFA = bruttó    7.620 Ft/db/nap
  • 3-as faház (3m x 2 m):           15.000 Ft + 27% ÁFA = bruttó 19.050 Ft/db/nap


A pályázat benyújtásának határideje: 2018. június 22.
A jelentkezések elbírálása 2018. június 25.

 

A megadott határidőn túl beérkező pályázatokat a Rendező kötelezettségvállalás nélkül és csak a fennmaradó lehetőségek függvényében tudja elbírálni. 

A jelentkezés aláírt, lepecsételt jelentkezési lap és a pályázati kiírásban kért dokumentációk – előírt határidőn belüli visszaküldésével (e-mailben, postai úton vagy személyesen) történik.                           
E-mail cím:
szilasiancsa[kukac]gmail[pont]com
Postacím: Barcika Art Kft. Szilasi Lászlóné 3700 Kazincbarcika, Fő tér 5.


EZEN A LINKEN TÖLTHETI LE A JELENTKEZÉSI LAPOT!

Minden további kérdésben keresse Szilasi Lászlóné (06/20/823-9953) kolléganőnket, állunk szíves rendelkezésére.

Kazincbarcika, 2018.05.30.

A Rendező képviseletében:

                                                                                                                                           Dr. Makkai Orsolya 
                                                                                                                                           ügyvezető-igazgató


A felhívás nyomtatható verziójának letöltéséhez kattintson ide!