Vásározói pályázat
PÁLYÁZATI KIÍRÁS A KOLOR FESZTIVÁL 7.0 MEGVALÓSULÓ KERESKEDELMI TEVÉKENYSÉG VÉGZÉSÉRE
A Barcika Art Kft., mint Rendező, pályázatot hirdet a 2019. év augusztus 1-20. között megrendezésre kerülő KOLOR FESZTIVÁL 7.0 megvalósuló kereskedelmi tevékenység végzésére. Cégünk a magas színvonalú, minőségi kiszolgálás és kínálat mellett, a minél színesebb, igényesebb installációk kialakítására törekszik a KOLORCITY KAZINCBARCIKA városmárkához hűen.
A pályázaton való részvétel feltételei:
-
érvényes működési és mozgóbolt árusítási engedély,
-
a tevékenységhez kötődő egyéb engedélyek (pl. NÉBIH, szakhatósági engedélyek, Jövedéki törvényben meghatározott követelményeknek való megfelelési igazoló dokumentumok),
-
szükség esetén a használt konyhatechnológiai és egyéb eszközök biztonságos működését igazoló dokumentumok,
-
hiánytalanul és pontosan kitöltött adatlap határidőn belüli leadása,
-
a rendezvényen felépíteni kívánt installáció bemutatása fotóval és technikai paraméterekkel (kizárólag épített, időjárásnak ellenálló, igényes installációt fogadunk el, a sátorral való kitelepülés nem lehetséges),
-
az árusítandó termékek hiánytalan felsorolása a tervezett fogyasztói árak megjelölésével,
-
saját arculattal való rendelkezés (minimum logó),
-
a kitelepülés során használni kívánt grafikai vagy legyártott nyomdai anyagok (molinó, ártábla, szórólap, zászlók, hálók, ernyők, stb.) bemutatása fotóval.
Amennyiben a fent megjelölt dokumentum/információ közül valamelyik nem kerül leadásra, a Rendező a pályázatot érvénytelennek tekinti.
A pályázat beadása nem jelenti a fesztiválon való automatikus részvételt.
A Rendező a beadott pályázatok közül, azok teljeskörű értékelését követően dönti el, hogy kivel köt szerződést kereskedelmi tevékenységre.
A pályázat elbírálása során a Rendező jogosult egyes termékek árusításának mellőzését kérni a pályázótól, ha azok a saját, a többi kereskedő vagy a rendezvényt látogatók érdekeit sértik, illetve bemutatásukat, értékesítésüket az érvényes jogszabályok tiltják.
Rendező jogosult, amennyiben támogatói és/vagy egyéb megállapodást köt harmadik féllel, adott termékek és/vagy márkák kizárólagosságát kikötni. (pl. italmárka)
Sikeres pályázat benyújtása esetén a Pályázó kötelezettségei:
-
A területen lévő standokat, pultokat, pavilonokat, egyéb installációkat a szerződésben meghatározott időpontig nem bontja el.
-
Forgalomtól függetlenül a vásári terület rendjét nem zavarja meg, a Vásározói szabályzatot magára nézve kötelezőnek ismeri el. Pontos nyitási és zárási időket szigorúan betartja. Amennyiben ezen kötelezettségeit elmulasztja, minden megkezdett órára 15.000 Ft/óra összeg fizetésére kötelezhető és/vagy a rendezvényről kitiltható. Ebben az esetben a Rendező a kifizetett területfoglalási díjat visszafizetni nem köteles.
-
A területfoglalási díjat 2019. július 31-éig átutalással vagy készpénzben, számla ellenében kell megfizetni.
-
A Rendező az előre megadott áramigényeknek megfelelően áramvételezési lehetőséget biztosít, de az erre való csatlakozást a Pályázó hajtja végre hibátlan, ép, szabványnak megfelelő, működésre és kültéri használatra alkalmas hosszabbítóval.
-
Kizárólag kiváló, működésre alkalmas eszközöket használ, különös tekintettel az elektromos árammal működő eszközökre. Amennyiben elavult, sérült eszközt köt be, és azzal a Rendezővel vagy harmadik személlyel szemben kárt okoz, kártérítési kötelezettség terheli.
-
A hatályos előírásoknak megfelelő saját tűzvédelmi eszközről – poroltóról- gondoskodik (6 kg-os ABC PORRALOLTÓ 34A, 183BC) – annak hiányában az illetékes hatóság bírságot szabhat ki és a rendezvényen - jelentkezése ellenére - a Vásározó nem vehet részt, az árusításból a Rendező és/vagy a hatóság kizárhatja. Ebben az esetben a területhasználati díj kapcsán a Rendezőnek visszafizetési kötelezettsége nincs.
-
Kizárólag épített, az időjárásnak ellenálló installációt helyezhet ki.
-
Vásározó kötelessége az ívóvíz biztosítása (amennyiben a tevékenységéhez szükséges, pl. mosogatás), a keletkezett veszélyes hulladék elszállítása (szennyvíz, ételmaradék).
-
Minimális foglalási napok (blokkban): I. blokk: augusztus 9-10. (2 nap) és/vagy
II. blokk: augusztus 15-16-17. és 19-20. (5 nap)
A Rendező fenntartja a jogot a sikeres pályázók arculati és épített megjelenését illetően; a rendezvény ideje alatt csak olyan értékesítők kaphatnak területfoglalási engedélyt, akik illeszkednek a rendezvény és a KOLORCITY brand minőségi megjelenéséhez.
Az egységes vásározói arculat kialakításának érdekében javasoljuk az alábbi, korlátozott számban bérbe vehető installációk használatát. A sikeres pályázó az alábbiak közül választott vagy saját, a Rendező által elfogadásra kerülő szerkezettel települhet ki.
A fesztivál területén működő vendéglátóegységek blokkban, U-alakban helyezkednek el. Élelmiszer és ital értékesítése csak ezeken a helyszíneken valósulhat meg.
A Rendező a pályázat elbírálásakor a sikeres pályázatot benyújtók között az érintett, kereskedelmi tevékenységre alkalmas területek helykiosztását maga végzi el, lehetőség szerint a Pályázó/Vásározók előzetes igényeinek figyelembevételével.
A fesztivállátogatók meleg- és hidegkonyhai készítményekkel való ellátását biztosító nagy vendéglátó egység (20 m2 felett) nagy kínálattal, tömeges étkeztetésre alkalmas rendszerrel, megfelelő háttérkonyhával és eszközkészlettel kell rendelkezzen.
A fesztivállátogatók meleg- és hidegkonyhai készítményekkel való ellátására alkalmas, kis melegkonyhás egység/kisbüfé (20 m2 alatt) vendéglátó minimum kétféle étellel kell rendelkezzen, megfelelő háttérkonyhával. (pl.: hot-dog, pékáru, lángos, kürtőskalács, melegszendvics stb.)
Fesztiválnapok és programok:
I. blokk:
ESŐNAP:
II. blokk:
ESŐNAP:
Területfoglalási és bérleti díjak
A Kolor Fesztivál 7.0-ra a Rendező egységes és kedvezményes díjakat alakított ki, melyek minden Vásározóra nézve kötelező érvényűek.
A Rendező az árusításra vonatkozóan (saját installációval érkező Vásározók részére) napi négyzetméter árakat határoz meg, melyek ún. kedvezményes átalánydíjak és függetlenek az árusítás időtartamától.
Nagy vendéglátó egység (20 m2 felett)
- előkészítő és háttér konyha: 500 Ft + 27% ÁFA = bruttó 635 Ft/m2/nap
- kiszolgáló rész: 2.000 Ft + 27% ÁFA = bruttó 2.540 Ft/m2/nap
Egyéb kereskedelmi egységek saját installációval (20 m2 alatt)
2.000 Ft + 27% ÁFA = bruttó 2.540 Ft/m2/nap
Installációk bérleti díjai (mely a területfoglalási díjat is tartalmazza):
1-es, 2-es stand (2m x 1m): 6.000 Ft + 27% ÁFA = bruttó 7.620 Ft/db/nap
3-as faház (3m x 2 m): 15.000 Ft + 27% ÁFA = bruttó 19.050 Ft/db/nap
A pályázat benyújtásának határideje: 2019. június 25.
A jelentkezések elbírálása 2019. június 28.
A megadott határidőn túl beérkező pályázatokat a Rendező kötelezettségvállalás nélkül és csak a fennmaradó lehetőségek függvényében tudja elbírálni.
A jelentkezés aláírt, lepecsételt jelentkezési lap és a pályázati kiírásban kért dokumentációk – előírt határidőn belüli visszaküldésével (e-mailben, postai úton vagy személyesen) történik.
E-mail cím: szilasiancsa [kukac] gmail.com
Postacím: Barcika Art Kft. Szilasi Lászlóné 3700 Kazincbarcika, Fő tér 5.
IDE KATTINTVA TÖLTHETI LE A JELENTKEZÉSI LAPOT!
A vásározói szabályzat letöltéséhez kattintson ide.
Minden további kérdésben keresse Szilasi Lászlóné (06/20/823-9953) kolléganőnket, állunk szíves rendelkezésére.
Kazincbarcika, 2019.05.15.
A Rendező képviseletében:
Dr. Makkai Orsolya
ügyvezető-igazgató
A felhívás nyomtatható verziójának letöltéséhez kattintson ide!